Ta’lim va tarbiyaning o‘rtasida ochiq-oydin farq bor. Ta’lim, tarbiyaning bir juz’idir. Tarbiya esa ta’limni o‘z ichiga oladi, aksincha emas. Demak, tarbiya o‘z-o‘zidan ta’limga nisbatan komil va keng qamrovlidir. Islomiy tarbiyaning ma’nosi esa jamiyatda har taraflama komil inson shaxsiyatini barpo qilish va albatta, bu tarbiya ruhiy, aqliy va jismoniy taraflarni o‘z ichiga oladi. Rasululloh sollallohu alayhi vasallamning hayotlarini yaxshilab o‘rganish asnosida u zotning nafaqat ibodatda, balki, jamiyki o‘rinlarda: xulq-atvor, muomala va...Read More
Salam yoki salaf – pulini naqd to‘lash, molni esa keyinroq olish ko‘rinishidagi bay’ bo‘lib, ulamolar unga: «O‘sha zahotiyoq beriladigan to‘lov evaziga zimmadagi sifati ma’lum narsaga tuzilgan aqd-bitim» deb ta’rif berganlar. Salam savdosi Qur’on, Sunnat va ijmo’ bilan joizdir...- Toshkent islom instituti talabasi Xasanov HusniddinRead More
Бу оламда мўъжизалар кўп. Чор тарафимиз ажойиботу ғаройиботларга тўла. Фақат уларга ибрат, тафаккур назари билан қараш керак. Ҳа, борлиқдаги барча нарса аслида бир мўъжизадир. Бу мўъжизаларнинг энг буюги, шубҳасиз, махлуқотлар гултожиси бўлмиш ҳазрати инсондир...- ТИИ катта ўқитувчиси Абдул Азим ЗиёуддинRead More
Ibrohim ibn Adhamning tug'ilgan sanalari noma'lum, u 161 hijriy, 778 milodiy yilda vafot etgan. U kishi Balx podshohining o'g'li, ulug' valiyulloh, ko'plab karomatlar sohibi, taqvo va zuhdda peshqadam bo‘lganlar. Ilmni amal uchun o'rganganlar. Aksar odamlar ilmlari tog'dek, amallari zarradek bolib qolib, yanglishishadi...- Toshkent islom instituti talabasi G‘oziyev KamoliddinRead More